İnternetten Para Kazanma

Arkadaşlar size yeni bir siteyi tanıtmak istiyorum, ben üye oldum gerçekden mükemmel.

Ülke Grupları 
A: United States, United Kingdom, Canada
B: France, Germany,Japan ,Spain, Portugal, Italy, Denmark, Sweden, Switzerland, Netherlands, Norway, Ireland, Finland, Australia, New Zealand
C: Russia, Austria, Poland, Romania, Hungary, Czech Republic, Belgium, Latvia, Estonia, Lithuania, Luxembourg, Slovenia, Slovakia, Cyprus, Sierra Leone, Liechtenstein, Bulgaria, Greece, Turkey,Iran,Israel,Singapore, Malaysia, South Africa, Qatar, Bahrain, Kuwait, Saudi Arabia, United Arab Emirates, Brazil, Oman, Malta, Gibraltar
D: All Others

Özellikler
1. Download hızı türkiyede max 500 kb /sn ||| ingiltere lokasyonda 1 mb / sn
2. 1 günde 1 ip üzerinden 8 indirmeyi sayıyor. ( Yani kişi sizin dosyalarınızdan, 10 tanesini indirdiğinde, ilk 8'i sayılıyor, bu 1 ip için geçerli olursa ip adresiniz değişirse gün içerisinde tekrar başlıyor.)
3. Referanslarınızdan %20 kazanın. ( Yani bir kişi sizin ref'inizden üye olursa onun kazandığı paranın %20'inide siz kazanıyorsunuz. )
4. 500 gb Hdd'niz var premium üye olursanız hdd sınırı olmuyor...
5. Free url leech upload özelliği var ( Yani diğer upload sitelerinden eklediğiniz url'leri otomatik olarak remote yapma özelliği, o sitede premiumunuz olması gerekmiyor, ama günlük 50 mb sınırı var anladığım kadarıyla, ben tek seferde 250 mb lik bir dosya denedim oldu, 2 denemem de izin vermedi.)
6.Minimum ödeme tutarı:20$
7.FTP desteği mevcut. (Sunucu:ftp.upfile.in,kullanıcı adı:kayıt olurken seçtiğiniz nick ,Şifre:kayıt olurken seçtiğiniz şifre )

EK Özellik:

Alıntı:
We count 8 downloads from the same IP address every 24 hours.

Yani , 24 saat de aynı ip üzerinden 8 indirilmeyi saymak da , diğer siteler gibi günde 1 indirilme = 1 ip değil.free indirilme Türkiye de 800 kb/sn hızlar da.
ÖDEME KANITI:Henüz ödeme almadım.Yeni başladım.Ama yakın tarihli bir paypal ödemesi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder