Metin 2 Hileleri İndir

EasyMetin2 Botunu Sınırsız Kullanma Yöntemi


1: Adım: Arkadaslar İlk olarak bizim vermiş oldugumuz Linkten 3 Tane Easymetin2 Hile
Botunu Bilgisayarınıza indirniz ( Hepsi Orjinaldır )
2: Adım: indirmiş oldugunuz 3 Tane Easymetin2 Hile botunu
Bilgisayarınıza Kurunuz Kurmus oldugunuz 3 tane Easymetin2 Botu
Türkiye almanya polanya Olan versiyonudur ama Siz Sadece Türkiye Olan Versiyonuda
Deneyebilirsiniz Ama Sonradan Sorun Cıkarsa Diger Versiyonlarıda Kurarsınız
Bilgisayarınıza Ben Suan 3 lü Yönteme Göre Anlatacam
3:Adım indimiş oldugunu 3 Tane Easymetin2 Hile Botunu Bilgisayarınıza Kuruyorsunuz
4: Adım Arkadaslar 3 Tane Hile botunuda Bilgisayara
Kurdum sizde isterseniz sadece Tr Versiyonunda Deneyebilirsiniz
5:Adım ise 3 tane acmıs oldugunuz Easymetin2 Hile Botunda üyelikleriniz Yoksa
Hepsinden Üyelik alınız ve daha sonra 3 tane Easymetin2 Botuna Giriş Yapınız
DOWNLOAD

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder