Bulgaristan Üniversiteleri 2011 – 2012 Kayıtları Başlamıştır


Eğitim Bulgaria Yurtdışı Eğitim & Danışmanlık 2011 – 2012 Üniversite kayıtlarına başlamıştı
Bulgaristan‘ın her üniversitesi’nde Eğitim Bulgaria Danışmanı’na ulaşabilirsiniz. Sadece bizlere ulaşmanız yeterlidir. Yola çıktığı ilk günden beridir ‘Öss şartı aranmadan Bulgaristan’da özgürce eğitim!’ sloganıyla tüm Bulgaristandaki Türk öğrencilere yardım yapmayı genel prensibi haline getirmiş olup Bulgaristan‘a ilk kez gelmek isteyenlerede Eğitim Danışmanlığı yapmaktadır. Eğitim Bulgaria Bulgaristan Üniversiteleri ve gelmek isteyen yada hala okuyan Türk öğrenciler arasında bir köprü vazifesindedir.Öğrencilerimizin tüm sorunlarıyla yakından ilgilenmeyi sadece Okula kayıt değil eğitim hayatları boyunca Danışmanlık yapacağımızı sitemiz aracılığı ile tüm gelmek isteyen öğrencilere duyurmak istedik. Geleceğinizi çöpe atmayın ve Bize danışmadan Karar vermeyin!
Bulgaristanda sizlerin tüm sorunlarını kendi sorunlarımız gibi görüp bunun üstesinden gelen bir danışmanlık firmasıyız. Daha detaylı bilgi alabilmek için bizimle irtibata geçebilir soru ve görüşlerinize yanıt bulabilirsiniz.
Unutmayın doğru KARAR için ,DOĞRU yerde bulunmanız gerekmektedir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder